Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-13, 07:52   #58
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.721
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Når jeg leser denne tråden er jeg enda mer fornøyd med at jeg ikke har Snapchat.
Det er lenge siden nå, men det har hendt at jeg har lagt ut bilder av meg selv i ny kjole, ny brille eller ny sveis. Jeg hadde aldri noensinne vurdert å legge ut et bilde av meg selv i undertøyet og liker ikke å se slike bilder heller. Jeg synes det blir så intimt at kleint er et lite dekkende ord.

Jeg har mange tenåringsjenter på FB og Instagram og ser min del av selfies hver dag, jeg føler ikke at jeg har noe å tilføye.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat