Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-13, 00:40   #51
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Når jeg tenker på "selfies" som jeg ler av, tenker jeg på bilder av voksne folk som poserer, gjerne med ansiktsuttrykk som jeg mer assosierer med en for sein kveld på byen enn slik jeg kjenner dem ellers. Jeg ler av at de velger akkurat den måten å fremstille seg selv på.

Men jeg tar jo bilder av meg selv av og til, bruker det riktignok sjelden i sosiale medier. Bilde av meg selv med dagen derpå-tryne og sende til søster, bilde sammen med andre, bilde av meg selv på tur eller, eller. Helt vanlige bilder. Jeg tar masse bilder generelt, også noen av meg selv. Er det noen som synes det er rart?

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat