Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-13, 20:19   #25
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Ja, av og til. Som regel for å endre profilbilde på FB, noen ganger i situasjoner; vise hvor jeg er/hva jeg gjør, og noen ganger for FP.

Jeg tar også av meg og mannen, meg og ungene, eller sammen med andre i situasjoner der det er litt gøy.

Er oppvokst med et fotograferende far, og har ingen problemer med å bli tatt bilde av eller å ta bilde av meg selv. Jeg legger ikke noe spesielt i det. Smil, knips, ferdig.

Bildene er relativt normale. Har vel et med trutmunn gjort med vilje. Mannen syntes det var horribelt. Ellers bruker jeg ofte filter på dem, slik at jeg skjuler huden min. Leker med bilder hele tiden, og tar mye bilder. Lys og farge endrer hele inntrykket, og det er blitt så gode programmer til mobil i dag. Bildebehandling er hobbyen min.


Sist redigert av Dronningen : 06-12-13 kl 22:42.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat