Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-10, 11:18   #54
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.412
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Advarer mot fødestuer

Nå begynte vel tråden med spørsmål om små fødestuer er like forsvarlige som de store sykehusene mht om de har tilstrekkelig erfaring med de tilfellene som er sjeldne og som kan ende katastrofalt. Da blir jo "normalfødselene" ikke så relevante, egentlig. Jeg vil mye heller føde på et sykehus der de har to tilfeller året av det som feilte barnet mitt, slik at det ble oppdaget, enn på en fødestue der de ikke hadde sett tilstanden på 10 år. Det kan jeg jo si, fordi jeg er så heldig å bo i nærheten av et slikt sykehus, og det var flaks for oss, for det står jo om minutter. Jeg hadde gjerne føda på et steingulv om jeg kunne fått med den legekompetansen jeg vet at sykehuset her har.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat