Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-10, 10:24   #52
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Advarer mot fødestuer

Forskjellen på sjukehus og fødestua fra mitt synspunkt

Eg var på sjukehuset i 2 timar før storebror kom og i løpet av den tida hadde eg to forskjellige jordmødre og to barnepleiarar, hugsar dei nesten ikkje.
På fødestua hadde eg min jordmor som hadde fulgt meg i svangerskapa og som eg da kjente godt. Det var utruleg godt og betryggande.

Veldig stressa personale på sjukehuset, træla med amminga men turte til slutt ikkje ringe på og spørre meir. På fødestua hadde dei alltid god tid og tilbydde seg å hjelpe og å ta babyen heile natta (noko eg benytta meg av).
På sjukehuset træla eg på heile natta sjølv, var ikkje mykje hjelp å få før eg var så sliten at eg omtrent stupte. Dei var altfor opptatt med fødslar til å kunne hjelpe meg.

Min jordmor var innom jevnt og trutt under oppholdet på fødestua.

Trangt rom sammen med andre på sjukehuset, stort rom aleine på fødestua.

Mann og barn kunne komme og gå som dei ville utan at nokon brydde seg, me kosa oss masse på rommet. Trengte ikkje gå på besøksstue som me måtte på sjukehuset.

Sikkert meir og men det eg kom på no.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat