Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-10, 08:35   #45
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.976
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Advarer mot fødestuer

Jeg er nok veldig farget av god erfaring med to fødsler på "fødefabrikken" Ullevål. For meg føltes det som det eneste riktige å skulle føde på et sted som hadde erfaring med alle typer fødsler. Sannsynligheten for at noe skulle skje under mine fødsler som de aldri hadde opplevd før var forsvinnende liten. Det gjorde at jeg følte meg veldig trygg.

Jeg har ikke følt meg som noen pasient etter fødslene heller. Jeg har bare vært nybakt mamma med et visst behov for å ha folk rundt meg som visste mer om bittesmå babyer enn meg.

Og så ser jeg at det med transporttider er et problem når vi bor i et land hvor transport tar så mye tid.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat