Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-07, 22:29   #45
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Men det jeg bare ikke skjønner, er hvorfor det absolutt må gjøres til en offentlig skittentøysvask?

Det kan vel kanskje ha noe med å gjøre at det er LO vi snakker om? Jeg synes nå iallefall at saken er spesielt interessant nettopp fordi dette har skjedd der. Dessuten synes jeg Yssen virker tøff som fronter mobbing/trakkasering på arbeidsplassen, noe jeg generelt oppfatter som ganske tabu å snakke om. Forhåpentligvis kan dette bidra til at flere tør si i fra om mobbing.

En sak har alltid to sider. Det finnes ulike sannheter og virkelighetsoppfatninger. Allikevel går min sympati til Yssen i dag, Valla sin pressekonferanse bidro i den retning. At hun gleder seg til en eventuelt rettsak (var det ikke det hun sa?) synes jeg er rimelig drøyt.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat