Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-07, 21:59   #33
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Tror nok ikke kjemien mellom Yssen og Valla har vært god. Valla prater rett fra leveren, og Yssen tar nok en del opp i verste mening.
Men likevel så tror jeg det er en del i det Yssen prsenterer. Hun dikter nok ikke noe opp, er nok slik hun har opplevd det. Om Valla har ment det slik Yssen oppfatter det, vet jeg ikke.
Men foreløpig sier jeg 1-0 til Yssen her også, og veter på forrsettelsen.

Jeg tror det ligger mye her. Er Yssen en person som tar ting litt ille opp, ble hun litt "touchy" etter graviditeten (altså misforstått Valla og deretter tatt det meste ille opp). Jeg er liksom ikke helt sikker på hva jeg skal tro, men nå har jeg ikke fått sett intervju med Yssen eller Valla. Det som er sikkert er at noen sånne situasjoner oppstår fordi det er personer som ulike personligheter og at kjemi blir dårlig, uten at det spesielt er den ene eller den andre som har hele feilen. En annen ting er at enkelte i lederstillinger kan ha "psykopatiske trekk", men det kan gjelde begge disse, og ved kun å lese aviser og se nyheter kan man ikke få full oversikt over situasjonen .

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat