Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-07, 21:37   #27
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

Jeg tror heller ikke Yssen ville gått offentlig med dette dersom det ikke "hadde rot i virkeligheten" (Som var Vallas kommentar).

At hun ble overkjørt av sjefen, og at Valla drev med diverse hersketeknikker som å dyrke favoritter/utfrysing/ offentli utskjelling tviler jeg ikke ett sekund på. Dette fikk jo Yssen også støtte av en annen kollega.

Dette med at Valla skulle ha vært skuffet over graviditeten høres litt mer søkt ut, der tror jeg faktisk på Valla når hun sier at hun ble noe misforstått. Det må være lov til å være skuffet når man som nærmeste sjef blir den siste som får vite om en graviditet.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat