Tråd: Pedo-kunst
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-09, 00:15   #15
Dachs
Nybegynner
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 10
Dachs har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Pedo-kunst

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Tipper mest av det siste. Han uttrykte overhodet ingen tanker om at målet var å "sette problemer under debatt". Han satt og bladde i et pedofiliblad, og kunne ikke fatte og begripe hva som var galt med dette.

Så utrolig pinlig!!! Jeg mener at bud nr en er at man viser respekt for den svake gruppen man skal tale sak for. Hvis ikke blir det spekulativt og kvalmt

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Jeg ser ikke nødvendigheten i dette. Dersom man ønsker en samfunnsdebatt for å skape endringer så finnes det så mange andre måter å gjøre det på enn å nedverdige disse barna enda en gang.

Kunst må gjerne opprøre, å sjokkere, men dette er kun nedrig.

Peker forøvrig opp på DM sitt innlegg som sier mye av det jeg tenker.

Jeg er enig i at dette er nedverdigende for de barna det gjelder- for han tar ikke hensyn til deres vern i det hele tatt. Og ja- det er mulig å sette fokus på andre måter- men da ville nok ikke "kunstneren" fått så mye oppmerksomhet. Om han feks malte bilder med pedofile motiver- ekkelt ja, men lettere å se bort fra. Det er jo ikke "ekte". Om han vil få øynene opp ang at det finnes blader og en stor industri rundt dette så vil ikke et malt bilde ha den effekten.

Jeg synes saken er ubehagelig- for jeg tviler på hans intensjoner. Noen mennesker gjør jo pinadø alt mulig for å komme på TV om dagen!

__________________
Mamma, pappa og tre små menneskevalper
Dachs er ikke aktiv   Svar med sitat