Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-16, 21:21   #49
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Peptalk med gutta våre

"Denne gangen ble det fokus på guttta", skrev jeg. Denne gangen!

Det går helt fint an å ha flere tanker i hodet på en gang.

... og jeg er ganske sikker på at forum av typen "kan noen legge ut bildene fra Hemsedal", eller andre "fylleligg", hovedsaklig er frekventert av gutter og menn. Og at normaliseringen av dette kan være vanskelig å forholde seg til for, blant annet mine, unge gutter. Hva er rett og hva er galt? Hvor går grensa? Det er ikke alltid så lett å vite. Derfor snakker jeg med mine om slikt. Det er ikke fordi jeg mener at de, som hankjønn, innerst inne er dyriske overgripere som må tøyles.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat