Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-22, 11:20   #19
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blunkefjes-smiley og bruk

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg fikk høre av en tinderfyr at jeg brukte for lite emojier, og det fikk meg til å virke sur og uinteressert. Da jeg litt. I kommunikasjon med fremmede bruker jeg bare og en sjelden gang hvis det passer seg.

Jeg skjønner ikke at noen kan mene det er et lurt sjekketriks å irettesette folk.

I gamle dager, lenge før dating-appene, ble jeg flere ganger utsatt for "Hvorfor ser du så sur ut?" ute på byen. Det er virkelig ikke noe bra sjekketriks, altså.

Å, du synes jeg er for sur? Jeg skal bli litt blidere, og så vil jeg gjerne bli med deg hjem for litt hænkipænki., liksom?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat