Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-21, 18:39   #4
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nintendo Switch Lite til voksen ungdom?

Jeg ville heller kjøpt den vanlige, om det er rom for det økonomisk. Det er en del spill som egner seg bedre til å spilles på TV og noen spill kan ikke spilles i det hele tatt uten å kobles til TV. Jeg vet ikke hvilke det er, men det var et argument for mannen min som spiller en del typer spill jeg ikke gjør. Dessuten har den vanlige ganske mye bedre batteritid. Kjøper du OLED-versjonen har den også dobbelt så mye lagringsplass, men det er ikke nødvendigvis et godt argument, siden alle kan utvides med minnekort. Men det er greit å vite at lagring av spill tar ganske mye plass.

Men om det ikke er økonomi (lyst, vilje, mulighet) til å kjøpe den vanlige eller OLED, er Lite også en veldig fin gave.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat