Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-20, 14:55   #17
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens fineste cortadokopper?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg er veldig glad i Tokyo Origami-koppene mine. Vet ikke helt hva som kjennetegner en Cortado-kopp, men jeg drikker vanlig kaffe fra de hvis det hjelper?

https://www.tilbords.no/diverse/1390...8aAspMEALw_wcB

Fine! Cortado har jo ikke skum oppå men bare tykk melk blandet i, så jeg synes kaffen blir litt fortere kald enn cappuccino - det er nok derfor jeg foretrekker kopper som er høyere enn de er brede til cortado, men motsatt til cappuccino.

Tally: de var veldig lekre! Skulle gjerne sett dem IRL, og i alle farger. Men mønsteret hjelper jo.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat