Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-20, 10:06   #25
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kan jeg lære å bli handywoman?

Tusen takk for innspill! Jeg skal ta utfordringen, det får bli YouTube på storskjerm. Jeg fortalte min eksmann om problemet, og han ble så inspirert! Så nå vil han sette opp kurskvelder for single damer, perfekt måte å møte kvinner på.

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg tenker venninner og champis. For alle livets utfordringer, egentlig.

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Agreed.

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Eller gode venninner kan komme innom på kaffe og gi et minikurs i materialundersøkwlse, gipsplatens lunefullhet, din venn stenderne og mollyplugger.

Ikke så elegant som YouTube, da.

Det er bare å sette av sommerferien, ladies. Da blir det parkettlegging og fyllesaging!

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat