Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-19, 13:07   #22
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør prinsesse Ingrid få velge konfirmasjon fritt

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

På denne måten slipper hun i det minste å ta et valg som kommer til å bli kritisert UANSETT hva hun velger. Det hadde blitt skittkasting og pekefingre uansett valg av konfirmasjonsform. Folk fra Nord til Sør hadde følt seg krenket og frosset ut, og radikale i alle leire hadde kastet bensin på bålet. Hun er en ungdom med en helt utenkelig belastning på sine skuldre, og jeg tenker at bestefars valg gir henne pusterom i en sårbar alder. La henne være.

Fullstendig enig! (og jeg er ikke medlem i kirken, så det er sagt)

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg tror det hadde skjedd det samme som da faren hennes ble sammen med moren hennes. Litt uffing og akking, noen kronikker om at monarkiet sto for fall, noen kronikker om at dette var et viktig skritt i et moderne demokrati, noen særdeles vage uttalelser fra Erna, noen sterke uttalelser fra Kjell-Ingolf og Bjørnar - og så hadde det gått en liten stund og ti år etterpå hadde alle tenkt at det var litt morsomt at dette skapte oppstyr.

Jeg tror du har glemt å ta med i regnestykket at debattklimaet har blitt et helt annet enn det var da MM kom inn i kongefamilien.
Det hadde blitt hetsing og drapstrusler over en lav sko, om ikke mot prinsessa så mot folk som hevdet meninger i den ene eller andre retningen.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat