Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-19, 22:20   #14
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et forfriskende innlegg om abort og prevensjon

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Jeg sitter her litt storøyd og leser hvor fantastisk dere synes denne teksten er.
Jeg leser den som om den er skrevet av en Ottar-karikatur: Alt er menns skyld, menn tar aldri ansvar, alle menn er svin, ingen menn bryr seg om hverken barna eller seksualpartneren sin.
At det også høres ut som om kvinner stort sett ikke har noe annet valg enn å legge seg på rygg hvis en mann vil ha sex gjør det ikke noe bedre.
Det er ingen nyanser eller hint om deling av ansvar og myndiggjøring av begge kjønn, men et kjempeinnlegg i debatten hvis målet er å skape fronter.
Jeg skjønner ingenting.

Jeg tenkte som Pøblis, at i et svært polarisert USA, trengs tekster som dette. For å røske opp i tankegangen. Og for å vri argumentasjonen fra "ensidig kvinners feil alt i hop". Og det er faktuelt sant at menn må ejakulere, mens kvinner ikke trenger noen deltakelse fra seg selv for å bli gravid.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat