Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-19, 19:06   #11
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Et forfriskende innlegg om abort og prevensjon

Jeg sitter her litt storøyd og leser hvor fantastisk dere synes denne teksten er.
Jeg leser den som om den er skrevet av en Ottar-karikatur: Alt er menns skyld, menn tar aldri ansvar, alle menn er svin, ingen menn bryr seg om hverken barna eller seksualpartneren sin.
At det også høres ut som om kvinner stort sett ikke har noe annet valg enn å legge seg på rygg hvis en mann vil ha sex gjør det ikke noe bedre.
Det er ingen nyanser eller hint om deling av ansvar og myndiggjøring av begge kjønn, men et kjempeinnlegg i debatten hvis målet er å skape fronter.
Jeg skjønner ingenting.

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat