Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-19, 00:56   #7
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Synes du homofile skal få PrEP på resept?

Nei. Det finns kondom! Dei kan heller få det gratis. Det er ingen menneskerett å ha sex uten beskyttelse. Eg såg det var ein som blei intervjua og samanlikna det med p-piller for kvinner og meinte at han hadde like mykje rett på PrEP som kvinner hadde rett på p-piller. Men vi må jo betale både p-pillene og spiralen vår sjølv, så eg syns det var ei litt merkelig samanlikning.
Eg skulle likt å sjå det regnestykket som viser at dette er samfunnsøkonomisk lønnsomt. Tar ein då utgangspunkt i at alle dei som tar PrEP ville fått HIV uten medikamentet? I såfall blir det jo feil. Veldig mange vil vel beskytte seg på anna vis dersom dei ikkje får gratis PrEP?

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat