Tråd: Haddy og boka
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-19, 18:29   #26
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Dette er jo på Per Sandberg-nivå. Og jeg kan ikke for alt i verden forstå at hun nå kommer ut med en bok for å atter en gang trekke oppmerksomhet til ektemannens tåpelige oppførsel. Vi må være veldig forskjellige, jeg har gjort det klart for min mann at om han oppfører seg dust, så kommer jeg ikke til å skrive bok for å forsvare ham. Jeg er knallhard sånn.

Der har du meg også, Niobe. Mannen min vet også at han er on his own hvis han driver dusterier - og at han IKKE skal kunne gjemme seg bak min skriveførhet hvis han plutselig skulle havne på galeien.

Jeg har ikke lest boken, jeg har lest artikler og FB-innlegget til Ona, og så på LIndmo igår, hørte Giæver og Joffen, og jeg har skikkelig ekkel smak i munnen. Jeg synes det er merkelig at hun liksom gir ham alibi for fire av de fem episodene det er snakk om - som dere allerede har nett over her - hvordan i all verden vet hun hva som skjedde i India for eksempel?

Naiv og dårlig dømmekraft - sikkert. Men det er for søren ikke noen unnskyldning når du sitter i ledelsen i AP - og det var jo nettopp derfor han ble suspendert - orde han ikke skjønte dette.

Haddy er søt og klok og veltalende - men dette syntes jeg ble ganske opprørende trist. OG hun MÅ jo ha visst hva slags rykte mannen hennes har hatt? Jeg visste det jo, og jeg er mange flere hakk unna den omgangskretsen enn hun har vært.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat