Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-19, 10:43   #57
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.391
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brudd på ytringsfriheten eller brudd på opplæringsloven?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Syns dere det er kult når ungdommene kommer hjem med legalize it-valgmateriell fra skolen?

Jeg syns det åpner opp for samtale.

Ellers syns jeg innlegget Java lenker til er godt. Jeg syns godt Unge Venstre kan argumentere bedre for synet sitt i skoledebattene, og mer i tråd med hva de skriver på hjemmesidene sine. Når det er sagt, syns jeg det gjelder mange ungdomspartier. Det er mye populisme og enkle løsninger ute og går. Men selvsagt blir den mer outrert når man snakker om noe såpass brennbart som narkotika.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 31-08-19 kl 10:49.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat