Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-19, 23:42   #51
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.477
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brudd på ytringsfriheten eller brudd på opplæringsloven?

Synes det UV driver med er utrolig leit. Det er veldig mye hasjrøyking blant unge her vi bor - jeg synes ikke det er noe stas. Dette er jo lettkjøpte "ungdomspoeng".

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

I Canada har cannabisbruk bemerkelsesverdig nok økt betydelig etter at det ble legalisert, og lettere å få tak i, og det øker også i gruppa av de yngre. Unge 15-24 år har høyest andel brukere. Det illegale markedet dominerer markedet, og konkurrerer på pris. Cannabisbruken øker vel i USA også, i takt med legalisering.

Men det er jaggu meg ikke de eneste raringene, fikk høre at Demokratene drev å fortalte i byen at muslimene ønsket å gjøre om domen til en moske .... Det er jo helt weird.

Jeg tenker det er flere ting her:
Det ene er at partiene selvsagt må få kunne formidle hva politikken er
Veldig mange ytringer fra partiene er jo ren reklame. Ikke som "tradisjonell" reklame, men på SoMe, bannere etc Jeg tror mediabildet er så endret at man burde ha gjennomgått lovverket (det er jo enda flere problemer enn akkurat at man omgås reklamen, det er jo noe med endring av sitater, dokumentforfalsk etc Man kan mene hva man vil om Kallands og leflingen med nazistiske symboler, men det var bare "flaks" at den ble funnet i visbar stand)
Det ungdomspartigreiene på skolene er bare tull og tøys etter min mening. Det er jo ikke en gang "virkelig" politikk, det er jo ungdomspartiene som ikke har en reell politikk.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat