Tråd: Havremuffins
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-11, 16:48   #8
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Havremuffins

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har også laget noe som ligner på disse. Helsekost er vel ikke helt korrekt å kalle dem, men gode er de. Å ha dem i matboksen på turdag istedenfor kjeks (som de får lov til å ha og derfor MÅ være der), var en god ide. Kanskje jeg skulle teste det ut.

Det ble bra med gulrot også, altså? Ungene mine er ikke så glade i eple (ja, de er rare), men gulrot liker de veldig godt.

Ikke AKKURAT helsekost, nei. De ble gode med eple og gulrot, men det er sikkert bra med bare gulrot også. Minner jo litt om gulrotkake med kanelen i.

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Prøvde å lage disse nå. Lagde uten eple siden den ene ungen ikke vil ha det. Hadde gulrøtter og mandler i. De var ganske så søte og jeg kunne nok halvert sukkermengden uten at det hadde gjort noe. Veldig gode varme.

Jeg er helt enig i at de er veldig søte, og jeg kommer nok til å halvere sukkermengden neste gang. Jeg hadde forresten i litt vanilje også - det blir jo aldri feil!

Smilefjes: Jeg skrellet eplene, men det går sikkert bra uten.

__________________
04 07

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat