Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-13, 22:17   #23
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drivhustråden

Her har jeg plantet ut basilikum, så det står litt basilikum i hver store tomatpotte.
Jeg kjøpte rett og slett en vanlig basilikum på butikken, brakk den fra hverandre i enkeltstiklinger og plantet de en og en, sammen med tomater og alene. Nå topper jeg dem for å gjøre dem frodige og tett.

Lærte dette av Camilla Plum. (Søk på Camilla Plum og se serien hennes på DR som heter I Haven, den er obligatorisk!) Gjør det samme med myntestiklingene.

Jeg har paprika, tomater, agurk, vannmelon, squash og noen blomstterstiklinger, samt et fikentre og et morelltre som trenger å rote seg skikkelig før de skal på plass ute.

Jeg har ikke drivhuset der det skal være enda, så jeg har ikke gravd i jorda. Jeg har digre potter på gulvet og et undervanningsbrett på bukker.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat