Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-20, 14:28   #14
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.551
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Midtlivskrise? Jeg vil lage en tresleiv

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tenkte at en sleiv var enklest å lage hjemme i stua.

(og fordi jeg nettopp bladde i den "spòn"-boka, og den var veldig inspirerende)

Så skjeer er tydeligvis en greie. Kanskje nettopp fordi de kan lages hjemme i byleiligheten uten snekkerbod. :Vetikke:

Ja, svigerfar har jo et helt verksted, og lager mye boller også, og ikke minst kjevler til lefsebaking. Ser jo at en stor dreiebenk blir litt vanskeligere å få inn i en liten blokkleilighet, også vet jeg ikke om det finnes like fine og inspirerende kjevlebøker. Men det gjør det sikkert om lefsebaking, og da kommer det vel. Hjemmebakt lefse, kjevlet ut med selvlaget kjevle, det må vel bli en hit?

De bøkene ser veldig fine ut. Elsker slike bøker (mer enn jeg elsker håndtverksarbeid), og burde vært bokredaktør i stedet.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 26-02-20 kl 14:37.
My er ikke aktiv   Svar med sitat