Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-18, 13:38   #11
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Koselig feriested/by på Jyllands vestkyst

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Tar gjerne imot tips til gøye ting å gjøre.

Eldstemann har vært så trassig på at han ikke vil til Danmark, for det er fattigmannsferie. Jauda. Men i går viste jeg han huset og sa at det er hus med 3 soverom sånn at han får egen dobbelseng. Og så ligger det 200m fra strand så det var visst greit. Puh. Det er jammen ikke lett med hardhausen min. Har fristet med at det er plass til at han kan ha med en kompis så vi får se...

Teknisk museum og Glucksborg slott i Flensburg er verd et besøk
Der er det også koselige strender og ikke minst city gross marked som nok sikkert vil gjøre et inntrykk

Den gamle by i Århus er også kjekk synes jeg.

Avstandene er ikke store i Danmark

For øvrig synes ikke jeg at Danmark i kategorien billigferie lengre. Sist vi var en uke i Danmark, betalte vi 25 000 for båten over og sommerhus, i tillegg kom all mat og aktiviteter... Men det er alltid deilig å være norsk i Danmark!

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat