Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-18, 15:43   #102
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.393
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parterapi på NRK

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Lik på dialekt og talemåte, ja, men så UTROLIG lite lik i alt annet. (Har en mann som jevnlig kommer hjem med lårhøner og ribbensbrudd og lignende, påført av unge Hareide. Han er et råskinn av en ulv i fåreklær. )

Enig, og det uten at han har vært voldelig mot noen av mine nærmeste (eneste i familien som har hatt noe med han å gjøre er min datter, som kom fra det hele uten et eneste blåmerke). Den siste tiden har han vist at han definitivt har bein i nesa så det holder, i motsetning til den karakteren jeg regner med dere mener.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat