Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-18, 00:26   #10
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?

Vi har håndkletørker på badet, men manglet plass til et ekstra håndkle, så jeg kjøpte en trepakning med knagger fra Ikea. Det var akkurat nok til et badehåndkle, et håndhåndkle og en knagg til smykkene jeg bruker mest. Det er snakk om fire-fem smykker.

Jeg synes knaggen jeg bruker til dette er genial. De er laget av krom, de er billige og de festes rett på flisene med en sterk dobbeltsidig tape. Ikke opplevd at de ramler ned, de sitter som støpt og kan fjernes når jeg er lei. Og så er det et «hakk» i knaggen som gjør at smykkene henger godt.

Min smykkeknagg henger like ved speilskapet og over benken ved servanten.

Det er disse knaggene: https://m2.ikea.com/no/no/p/skoghall...mmet-30207075/

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat