Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-18, 13:15   #343
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Forsiktig med hva du sier, plutselig ligger den under juletreet. Mistenker at dette kan bli årets tullegave for en del. Skumlere er det dog at det nok er mange som vil lese den seriøst og mene at det er en viktig bok.

, og
Jeg er ikke redd for at den havner under juletreet mitt, ingen som kjenner meg hadde trodd at reaksjonen ville vært noe annet enn "Belønnet du forfatteren av dette makkverket med penger!?!"
At det blir årets tullegave for mange er helt sikkert, at mange kommer til å ta makkverket seriøst er bare deprimerende.

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Det er farsdag først, Celebelen.

Jammen godt vi ikke feirer farsdag.

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat