Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-18, 13:36   #120
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din favorittfrokost?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

For meg er det veldig stor forskjell på hva jeg kan spise når jeg vekkes tidlig, ordner meg i full fart og går på jobb, og hva jeg kan spise når jeg våkner av meg selv, og har god tid. I sistnevnte tilfelle kan jeg gjerne spise det du nevner der. Men ikke på hverdager.

Papp og svart kaffe. That's it.

Det blir aldri eggerøre eller oppskjært frukt til hverdags altså, det skulle tatt seg ut. Men når jeg spiser frokost på hotell i jobbsammenheng, så er det 5 minutter med det ovenstående, før jeg fyker videre.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat