Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-20, 20:57   #8
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan går det med hjemmeskole?

De to minste går det nokså bra med. Største har utfordringer med skolen som ikke hjemmeskole løser og jeg har ikke tro på at jeg skal kunne løse dette noe bedre enn lærerne vanligvis klarer. Var uansett i en situasjon med såpass mye skolevegring at det nok er mulig at hun lærer mer nå. Men utfordrende når hun er lite selvstendig, men nekter å vise det hun gjør eller ta imot hjelp.

I går hadde gutten eksperiment i naturfag som medførte at jeg måtte lete huset rundt etter en ballong. Men fant til slutt.

zinatara er aktiv nå   Svar med sitat