Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-07, 23:05   #15
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skoskap - hva får plass?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Vi har 3 stk. Innvik fra Ikea. Vi får plass til mannens vår- og sommersko i størrelse 46, men bruker de hovedsakelig til vesken min, nøklene mine, mobiltelefonen min, solbrillene mine, sommerskoene mine, luer, skjerf, regninger, dagens post osv. osv.

Dette skoskapet har vi også i gangen, men bruker det mest til luer, skjerf og votter o.l. Nederste skuffen bruker vi til ungenes sko, og der ligger det faktisk 6 par småsko/sandaler nå. Synes dette skapet har veldig fine skuffer pga. den høye kanten opp bak sånn at ting ikke detter ut bak. Siden jeg hadde noen gortex tilgjengelig, så kan jeg bekrefte at det er i alle fall plass til to par oppi en skuff så lenge de ikke er veldig store i størrelsen (dvs. jeg prøvde med str. 30) og f.eks. 3 par skisko til barn.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat