Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-06, 16:47   #106
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.429
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Søndagens kamp

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Det kalles affekt og oppleves når laget man elsker ikke blir seriemestre i år heller, og man må vente nok et år (som om 43 ikke var nok). Men sånt forstår du deg nok ikke på

Hvis ikke du tåler å bli kalt møkkakjerring, så bør du kanskje ikke lage tråder der du harsellerer med det mest sviende Brann-tapet på flere tiår? Og skriver innlegg på innlegg der du beskriver de enkleste sammenhenger som enhver idiot kan telle seg frem til?

Og takk for prikken, den var fin og rød (Du skal nok se du er en skap-brann-fan)


Værsegod, du fikk æren av å være den første i min forumkarriere.

Lage tråder der jeg harsellerer med sviende Branntap? Da har jeg hørt det også. Vil bare gjøre deg oppmerksom at tråden ble startet på FREDAG! Og hvis du ikke tåler litt vennlig erting i kampens hete, da burde du vel kanskje ikke kastet deg inn i diskusjonen i det hele tatt

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat