Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-20, 19:21   #17
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reparere eller kjøpe ny mobil?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg skal ringe i morgen. Prøvde i går, men nettbutikkfolka jobber ikke lørdager så det var ikke mye hjelp å få. Håper det går greit, og at jeg slipper å stå på krava for det takler jeg dårlig.

Heisann, mitt navn er Frukt Eplesen og jeg har en Nokia 7 Pluss kjøpt der og der for ca to år siden. Jeg har en god stund hatt problemer med lading på den, og søk på internett samt erfaringer fra kjente (Pappalille Foreldreportalsen) forteller meg at dette er et kjent problem med denne modellen. Jeg har behandlet den pent, og som man skal, og jeg har ikke noe ønske om å bruke penger på å bytte ut en mobil som er knappe 2 år gammel, hvordan går vi frem for å løse dette?

Om du starter kommunikasjonen helt tydelig på at du ikke finner deg i å bli avfeid med "brukerfeil" er det ofte lettere å nå igjennom.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat