Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-08, 12:00   #253
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Manga, her.

Jeg har sikla etter denne i mange dager og fikk endelig laget den i går. Den var god altså, men ikke på langt nær så god som jeg trodde etter å ha lest denne tråden. Vet ikke om den blir laget en gang til. Men, bedre etter en dag i kjøleskapet var den i hvertfall.

Nå har jeg smakt min og begge mine søstre sine ... og jeg er litt enig med deg. Den er GOD, uten tvil. Men ikke helt sånn sykt god?



Mauser: om din versjon blir SÅ god som du sier synes jeg du må sende opp et stykke.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat