Tråd: Vognmafiaen
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-07, 23:23   #568
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Nå kom jeg på at jeg for et år siden kjøpte en brukt babybag til Xplory´n sånn i tilfelle det skulle komme et barn til en gang. Trenger kanskje ikke fortelle at jeg har vært med i vognamaniklubben? Var du MinaX?

Nei, jeg var ikke det, men hadde sikkert kvalifisert til medlemskap om inntakskravet går på antall vogner man har/har hatt. (Til mitt forsvar har to stk blitt ødelagt på flytur da).

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Akkurat den vognkomboen jeg tenker på til nestemann. Har vunnet en Stokke Xplory, som jeg skal plukke ut til våren og tenker at en OTH er perfekt i tillegg, som terreng- og barnehagevogn. Har hatt de vognene til S og de utfylte hverandre perfekt. :sporer av i ny retning:

Jeg må innrømme at jeg egentlig ikke er så veldig fornøyd med Stokken jeg da. Den har jo mange positive sider, men det jeg ikke liker med den er at det er null og niks fjæring på den. Da jeg oppdaget OTH var min leting etter den optimale vognen over.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat