Tråd: Vognmafiaen
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-07, 23:17   #566
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

*på sporet* (Nei, ikke Tore)

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Akkurat den vognkomboen jeg tenker på til nestemann. Har vunnet en Stokke Xplory, som jeg skal plukke ut til våren og tenker at en OTH er perfekt i tillegg, som terreng- og barnehagevogn. Har hatt de vognene til S og de utfylte hverandre perfekt. :sporer av i ny retning:

Rød Xplory er lekrest av alle. Et lite tips allikevel: Xplory er verdens beste vogn, men også (nesten) verdens mest oppmerksomhetskrevende. Jeg byttet fra eplegrønn, til blå - og nå sort. Trives best med sort. Den står i stil til meg og mine sorte klær , og lyser ikke så godt opp i terrenget.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat