Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-13, 15:18   #1
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.490
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Spisestuelampe - hva er fint i stua mi?

Jeg kjøpte altså et rekkehus i fjor, og har nå bodd her et år, uten at jeg har fått opp spisestuelampe ennå. Har forresten heller ikke fått opp noe særlig bilder på veggene, utenom de to som vises på bildet nedenfor - disse er bare hengt opp på noen spikre som var der fra før og jeg har i grunnen ikke tenkt til å ha dem sånn altså.

Det er litt mørkt i stua mi - jeg har lys over sofaen samt spotter på innsiden av de øverste hyllene i bokhyllene.

Jeg lurer på hva slags spisestuelampe som vil passe her? Jeg liker caboche/raindrop, passer den i stilen eller? Raindrop er jo på salg fortsatt. Eller har dere bedre forslag? (Caboche er utenfor mitt budsjett!)

På bildet nedenfor sitter jeg i sofaen og ser mot tven/spisestua. Stilen er nordisk/grå/hvit/såpevasket.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg bilde.jpg (163,8 KB, 105 visninger)
__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat