Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-19, 23:46   #34
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerhytta på TV2

Pga kurs etc har jeg ikke fått sett noe denne uka før jeg tok alle i dag.

Jeg tror jeg dåner av den frekkasen Aleksander. Gjerrigbod!? Atte det var, sa du? Er det mulig? Og «de hadde ikke gjort en så dårlig jobb hvis det var deres egen bod»?? Omg.

Jeg synes synd på Thor Erling og Anette. De ville jo virkelig lage en så fin bod som de klarte. Og alt de fikk i retur var en «gjerrigbod». Selv om Anette så ut til å være på gråten over fargene, så stresset ikke det meg, for det kan jo enkelt males over (selv om det var stygt). Det som nesten provoserte meg var skjødesløs isolering, våt isolasjon, stygge plater som verken var skjøtet eller sparklet, elendige overganger, manglende listing, i det hele tatt elendig arbeid. Og et strøk veggmaling på golvet. Den boden var helt krise. Og de hadde aldri gjort et så dårlig arbeid i sin egen hytte.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat