Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-19, 21:10   #23
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Påskekrim 2019

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hmm. Etter å ha googlet masse, tror jeg vi likevel kan ha sett alle sesongene.

I fjor (sesong 2) startet det med et lik i en koffert i en elv. Mannen husker det, men jeg gjør ikke det. Men så står det noe om et homofilt par som adopterer et barn, og da ringer det noen bjeller. Tror vi har sett det.

Men så var det sesong 1, da. Jeg har et vagt minne om noe som var begravet i en hage, en syk(?) mann i rullestol(?) og en prest og en uteligger(?), men jeg driver egentlig bare med gjetting nå. Er jeg på villspor?

Eg veit ikkje kva du er. Eg veit at eg har sett det politiparet før, for det er vel samme serien der ho politidama bekymrer seg for faren, er det ikkje? Eller er EG heilt på villspor no? Har ho spelt i ein annan liknande serie?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat