Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-21, 18:16   #14
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets sommerferie Oslo-Stavanger

Vi var på de trakter i fjor, så du kan ta en titt hos meg på FB.

Sogndalstrand skulle jeg gjerne sett mer av, men det var skikkelig grisevær da vi kom dit fra Lindesnes mot Stavanger.

Vanse var en stor skuffelse for oss. Jeg klarte ikke se mange rester etter amerikansk påvirkning der.

Lindesnes fyr var overraskende bra, selv om det er tråkket med turister. Det var en fin utstilling der om uthavner og småbyer langs kysten, og det var passe ruskete i været slik at vi fikk føle hvor viktig fyrene er og var for trafikken utenfor.

Jeg ble helt forelsket i øyene rundt Stavanger, men vi hadde lokalguide så det kan ha noe med det å gjøre.

Utstein kloster synes jeg var verd en stopp. Det har en spennede historie sammenvevd med Norgeshistoren.

Jærstrendene synes jeg er helt magisk. Siden det var grisevær da vi kjørte mot Stavanger måtte vi en ny tur utover der dagen etter.

Hjemover kjørte vi Hardangervidda. Hadde egentlig en annen plan (Haukeli?), men der var det delvis stengt og lange køer.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat