Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-20, 10:01   #480
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Her er det en uke igjen og jeg har så vidt begynt å tenke og planlegge ordentlig. Vi blir ca 20, skal leie et lokale, jeg lager all mat selv (koldtbord) og de fleste kakene. Jeg har bestilt marsipankake fra et bakeri og bedt to gjester om å bake hver sin kake. Konfirmantene har begynt å planlegge pynt, vi skal til fjells for å hente litt einer og diverse i helgen. Konfirmantenes bunader er ferdige, men jeg holder nå på med diverse omsøm og nysøm for kunder nå. Jeg håper å bli ferdig i dag. Neste uke har jeg to sykehusturer og en siste bunadsprøving som nok fører med seg litt arbeid, men det går nok. Man kommer alltid i land. Jeg trøster meg med at gjestene er min nærmeste familie, skuldrene er lave og dette skal først og fremst være hyggelig. Det blir bra uansett.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat