Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-20, 21:03   #466
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

For en dag! Jeg var skeptisk i går kveld, for da var jeg som et slips. Jeg sliter med krystallsyke og det gikk i ett i hele går. Jeg var så sliten, svimmel og kvalm. Vi hadde det hjemme og all maten ble laget her. Men med tre gode venner på kjøkkenet, gikk dagen i dag som en drøm. Jeg aner virkelig ikke hvordan jeg skulle kommet gjennom denne dagen uten de.

Strålende høstvær, fantastisk prest og alt gikk på skinner. Fantastisk feiring av konfirmanten sammen med familien. Og så stas å få besøk av korpset. Et par av gjestene er gamle korpsmusikanter, og det var ikke bare jeg som måtte tørke en tåre altså.

Jeg glemte å ta med Kleenex til kirken, det var jo litt dumt. Liksom litt ekstra lettrørt når man er sliten, dagen endelig er her og det er minstemann. Jeg klarte meg greit gjennom talen, men måtte svelge bort en klump i halsen mot slutten. Poden så jammen rørt ut han også. Han var på forhånd litt redd for at bakeriet ikke skulle få rett farge på kaken, men det klarte de strålende.

Nå er det sofaen, de vonde beina er lagt høyt og TV er på.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 1E9453B9-6FEA-4016-939A-46C50194436A.jpg (12,1 KB, 93 visninger)
Filtype: jpg 07F94D2D-5C8E-44BF-A1ED-496DF334CF0D.jpg (11,5 KB, 82 visninger)
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat