Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-20, 20:16   #463
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Det siste høres ut som den beste løsningen. Her er jeg nesten glad vi bare får to plasser og ikke tre. Vet ikke hvordan vi skulle gjort det, om det hadde blitt stein-saks-papir mellom de to søsknene hennes, eller om jeg hadde tatt med min søster, hvis datter er med i orkesteret som skal spille på seremonien (de bor på en annen kant av landet, så foreldrene har ikke fått høre orkesteret hennes før). Men vi slipper å ta den avgjørelsen, vi har bare fått to billetter.

I morgen skal vi ha møte med hotellet for å diskutere gjennomføring, bordplasseringer etc. Blir greit å få litt mer klarhet i hvordan det blir, særlig siden vi nettopp byttet selskapsarrangør og ting er litt i det blå.

Skulle gjerne hatt med søsteren min, men da hadde søsteren til mannen farta seg gjennom dagen og de neste gangene vi treffes... Det orker jeg ikke.
Poden nevnte nå at farmor kan være med, farfar tåler å kommem rett til selskapet.

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Må dere bruke den siste plassen da?

Nei vi må ikke så vi har ikke bestem oss ennå..

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat