Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-20, 12:21   #972
Tuddelu
I farta ...
 
Tuddelu sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 1.651
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Vi har fått utsatt konfirmasjon med HEF den 26. september, men jeg føler meg ikke overbevist om at den blir gjennomført. I hvert fall ikke i full skala. Kanskje blir det aktuelt å kjøre den med noen tilpasninger? F.eks med halv sal/halvparten så mange gjester pr. konfirmant. Time will show.

Jeg er uansett usikker på om det vil være OK å gjennomføre selskap med folk i ulike aldre fra ulike deler av landet, selv om vi ikke blir mer enn kanskje 25 stykker.

Poden er ikke så veldig opptatt av det, så det er ingen krise. Om det blir selskap uten seremoni tror jeg han synes det er helt greit. Og om selskapet først blir neste vår, tror jeg det også er innafor, så lenge han blir feiret og får gaver én eller annen gang.

Tuddelu er ikke aktiv