Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-18, 14:34   #19
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dokumenthåndtering eller dokumentstyring - fortell meg alt du vet! :D

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.

him: det er litt av utfordringen min nå. Det første jeg må gjøre er å rydde opp i en bestilling som er uklar og få på plass ett enhetlig begrepsapparat. Vi benytter Ephorte som arkiv. VI skal ikke ha en ny arkivløsning nå (Dessverre )

Det vi skal ha, skal primært levere følgende;
versjonskontroll
ansvarlig person
kunne skille internt/eksternt
kunne deles opp i flere underenheter
må kunne vise dokumenthistorikk
bra visningsflate til eksterne/kunne vise dokumenter på en ryddig måte
god indre struktur/søkeløsning

Siden det ikke er arkiv, tror jeg ikke vi MÅ ha noark standard, men det er selvsagt en (stor) fordel om det kan snakke med systemer som ephorte osv.Det er alltid problematisk når ting må lagres/gjøres i flere systemer.

Du må ikke ha NOARK-standard for det du beskriver, men det er som du sier lurt å ha noe som kan integreres med NOARK-systemet slik at en enkelt kan lagre dokumenter som berøres av arkiv/journalplikt. Office 365 snakker med Public 360 via SharePoint connect (mener jeg det er), men for ePhorte er jeg usikker på hvilke integrasjoner som finnes, og det er vel det dere har? Elements som Ru nevner er antakelig det nærmeste du kommer der, men det kjenner jeg ikke til.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat