Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-11, 09:38   #26
Maysen
Nyter et nytt liv
 
Maysen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Innlegg: 1.229
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Sv: "Får ikke være Facebook-venner med foreldre"

Jeg synes forbud er et stort og unødvendig steg å ta i forhold til å bestemme hvem man skal ha som venner på FB.

I en liten bygd, kan man faktisk være venner pga forhold som ikke har med jobb¨å gjøre.

Nå jobber jeg ikke bhg, men med ungdom. Jeg er ganske så bevist på å skille jobb og privat, derfor er det veldig få av mine ansatte som er mine venner, kun de jeg har en realsjon til utover jobben.

Men grunnen til dette var at i begynnelsen, var jo alle venn med alle. Og jeg oppdaget at ungdommen hadde problemer med å tenke konsekvenser for hva de la ut på FB: Spes i forhold til jobb, som jeg var optatt av. Så det var mange mange runder med snakker for å bevistgjøre dem, at kanskje ikke alt man tenker på(her da i jobbsammenheng)skal ut på FB.
Tilslutt valgte jeg å fjerne de fra vennelista mi, også fordi jeg er den private Maysen på FB, i "sjefen"

Jeg er venner med et par av de ansatte fra bhg til ungene. Dette erdog de jeg kjenner fra før av og var venner med før ungene begynte i bhg.

__________________
Mamma til tvillinger født august 07.
Maysen er ikke aktiv   Svar med sitat