Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-11, 09:26   #21
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Får ikke være Facebook-venner med foreldre"

Jeg er enig i at forbud burde være unødvendig i en barnehage, og at fokus på og refleksjon rundt hva man skriver istedet kunne vært veien.

Når det er sagt, så har jeg selv tatt til orde for å innføre tilsvarende regel der jeg jobber. Jeg fikk flere venneforespørsler fra pasienter for en tid tilbake, og jeg syntes det ble problematisk i forhold til både rolle og ikke minst ivaretakelse av taushetsplikten. Hva skulle jeg svart om naboen kommenterte at jeg er venner med Per og spør hvordan vi kjenner hverandre? Mange av mine kolleger vurderte det imidlertid annerledes, og ble facebook-venner med tidligere pasienter.
Da jeg for et års tid siden meldte det som sak på jobb, og foreslo en felles kjøreregel i forhold til dette, så ble det nedstemt. Men for kort tid siden ble det tydeligvis vurdert annerledes, så nå er et slikt "forbud" innført. Og det synes jeg er på sin plass.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat