Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-07, 10:43   #21
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uteklær til voksne?

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Jeg har en skibukse fra Bergans som jeg er veldig fornøyd med. Den er for lang på bena, men det skal jeg få fikset så snart jeg... eh... gidder.

Jeg husker ikke hva den jeg har heter (og den er sikkert erstattet av en ny og mer fancy modell), men den ligner litt på denne:

Der kom du meg i forkjøpet - den har jeg også, og hadde tenkt å anbefale.

Jeg er "stor" i betydningen lang, og da blir man gjerne bredere også, uten å være spesielt tykk, men den passer fint. Har Berghaus-jakke fra 1993 til, men ønsker meg ny Bergans bare jeg finner en på salg, jeg har prøvd dem, og de er store nok.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat