Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-08, 12:51   #237
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo for dummies ...

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hm Akkurat det er den delen som gjør meg litt skeptisk. Jeg ammer jo, og vil helst ikke detoxe så voldsomt. Blir det detox av å kutte ned på hvetemel, altså?

Jo mindre industribearbeidde produkt og gift (sukker, alkohol, koffein, noikotin o.l.) ein puttar inn - jo større renseprosess driv kroppen. Men det blir sjølvsagt på ein anna måte enn å frigjere tungmetall frå kroppsfeittet (som vel er årsaka til at slanking under amming vert frårådd). Eg hadde ikkje vore redd for detoxinga av å kutte sukker og kveitemjøl frå kosten.

Detox handlar jo først og fremst om å slutte å overbelaste kroppen sine naturlege rensingsorgan, slik at dei kan gjere den jobben dei skal.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat